آسیب های احتمالی پوشاک بچه گانه به پوست

موارد آسیب های مربوط به لباس در کودکان 3 تا 6 ساله (54.7٪) شایع ترین بود. نسبت تعداد پسر به تعداد دختر در 192 مورد 1.5: 1 بود. علاوه بر این، تقریباً 51 درصد موارد در منطقه شرق چین رخ داده است. بیشترین محل وقوع حوادث در منزل (35%) بوده است.

همچنین زیپ شایع ترین علت آسیب (15.1%) و شایع ترین قسمت آسیب دیده بدن، اندام تناسلی (29.2%) بوده است.

همچنین 24 مورد مرگ ناشی از جراحات ناشی از لباس (13%) گزارش شده است. قیمت لباس بچه گانه علاوه بر این، مکان‌هایی که آسیب‌ها، دلایل وقوع آسیب‌ها و اعضای بدن آسیب دیده بر اساس جنسیت و سن تفاوت معنی‌داری داشتند.

یافته‌های ما نشان می‌دهد که می‌توان از صدمات ناخواسته آینده با اجرای ۲ ابتکار اصلی جلوگیری کرد: بهبود ارتقای ایمنی طراحی لباس کودکان در چین و آموزش مصرف‌کنندگان در مورد خطرات احتمالی مرتبط با لباس‌های کودکان.

پوشاک کودکان تأثیر بسزایی بر سلامت، ایمنی و رفاه کودکان دارد. این پیامدها نه تنها می تواند تحت تأثیر نوع لباسی که کودکان می پوشند، بلکه نحوه پوشیدن این لباس ها را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

سن کودک نیز عامل مهمی در تعیین اینکه چگونه لباس کودکان ممکن است بر راحتی و ایمنی آنها تأثیر بگذارد است. با توجه به فعالیت و نقص لباس کودکان، لباس کودکان ممکن است خطرات مکانیکی زیادی را ایجاد کند.

ممکن است بر ایمنی کودکان تأثیر بگذارد، مانند خفگی، بلع، خفه شدن، به دام افتادن، درهم تنیدگی، احساس به دام افتادن، گیر کردن، زمین خوردن، افتادن. ، و کشویی.

کودکان خردسال اغلب دکمه ها و سایر اجسام خارجی تزئینی را می بلعند، آنها را استنشاق می کنند یا به داخل حفره های بدن مانند بینی، گوش و دهان فشار می دهند. به عنوان مثال، طبق آمار سال 1995 سیستم نظارت بر حوادث خانگی بریتانیا، 154 مورد ثبت شده از حوادث کودکان و موارد اورژانسی کودکان در بیمارستان های تعیین شده شامل کودکان و لباس های آنها وجود دارد.

مرگ و میر و 27 مورد نزدیک به خفگی مربوط به تجهیزات زمین بازی بین سال های 1985 و 1994. حداقل 25 مورد از این موارد خفگی مربوط به لباس کودکان بود.

همچنین، در سوئد، طی یک دوره 10 ساله، 5 مورد از 73 مورد خفگی مکانیکی تصادفی مربوط به لباس کودکان بود.[3] علاوه بر این، پاملا نوروم و همکاران نشان دادند که محصولات نوزادی چین در سال 2011 به نسبت بالاتری از فراخوان‌ها رسیدند، قیمت لباس پاییزه بچه گانه دخترانه با 32.77 درصد یا 78 درصد فراخوان‌های پوشاک نوزادان و کودکان، که برابر با نسبت مرگ و میر و جراحات مرتبط بود. به خفه شدن یا افتادن.[4]

  • منابع:
    1. An analysis of children’s clothing-related injuries cases reported by the media in mainland of China from 2003 to 2017
  • تبلیغات: 
    1. با 3 راه کار در مسیر موفقیت قدم بردارید
    2. نمایندگی خرید زغال شش گوش
    3. قیمت فروش زغال لیمو کیلویی
    4. 10 کاری که به زندگی شما نظم می دهد