از شلنگ پلاستیکی دستشویی برای آبیاری باغ استفاده می کنند

خط تامین آب شلنگ پلاستیکی دستشویی در سه سبک ارائه می شود. بیشتر اوقات، شما یک اتصال 3/8 اینچی در شیر قطع و یک اتصال 7/8 اینچی در مخزن توالت دارید.

آیا مشکل دیگری دارید؟ برای فهرست کامل موضوعات مرتبط به “تعمیر لوله کشی” یا “چگونه یک توالت را تعمیر کنیم” مراجعه کنید. در گذشته شما مجبور بودید یک لوله برنجی 3/8 اینچی بخرید که انتهای آن گشاد شده بود.

این لوله اغلب روکش کروم بود. لوله باید خم شده و به طول بریده می شد.در شیر از اتصالات فشاری استفاده می شود. لوله برنجی دارای دو پشتی است.

ابتدا لوله سفت است و باید به شکل مناسب خم شود تا به درستی تراز شود. پیچ خوردن لوله یک امکان بسیار واقعی است. یک خط پیچ خورده باید دور انداخته شود و یک خط تغذیه دیگر تهیه شود.

مسئله دیگر کوتاه کردن آن است. بدیهی است که کوتاه کردن بیش از حد آن، آن را غیرقابل استفاده می کند. مقابله با یک خط آب توالت برنجی کمی دشوارتر از یک خط انعطاف پذیر است. برای یک چیز، برنج تمایل به خوردگی دارد.

یک نقطه مرجع این است که حتی اگر خط عرضه شما نقره ای باشد، باز هم داخل آن برنجی است. هنگامی که اتصالات و لوله برنجی خورده می شود، برنج ظریف می شود.

نتیجه این است که وقتی اتصالات را سفت می‌کنید ممکن است بیشتر از اینکه فایده داشته باشد ضرر داشته باشید. گاهی اوقات نشت بدتر می شود.

هرگز سعی نکنید یک خط نشتی را فقط با یک آچار محکم کنید. این امر به ویژه زمانی که اتصالات قدیمی و خورده شده اند صادق است. از دو آچار استفاده کنید، یکی روی اتصالی که می‌خواهید سفت کنید و دیگری روی شیر یا لوله‌ای که در حال بستن آن هستید.