از لوله پلیکا اصفهان برای درمان زانو درد استفاده می شود

حرفه ای ها به سمت لوله پلیکا اصفهان PEX جذب می شوند زیرا انعطاف پذیر هستند و به راحتی از طریق دیوارها، سقف ها، زیرزمین ها و فضاهای خزیدن بافت می شوند.

در عین حال، آنها به اندازه کافی قوی هستند تا در برابر فشارهای منبع آب شما مقاومت کنند. لوله پلی اتیلن متقاطع نیز برای آب سرد و گرم دارای کد رنگی است که تشخیص و سازماندهی لوله‌ها را در هنگام کار آسان می‌کند.

لوله اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) در طبیعت مشابه لوله های پی وی سی است اما بر اساس رنگ مشکی آنها به راحتی قابل شناسایی است.

اکریلونیتریل بوتادین استایرن نیز به ویژه در برابر دماهای سرد مقاوم است. این عمدتا برای خطوط هواکش و تخلیه استفاده می شود.

اگرچه نصب این نوع لوله لوله کشی آسان است، اما در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می تواند پیچ و تاب بخورد.

لوله های ABS نیز نسبت به انواع دیگر لوله های لوله کشی سر و صدای بیشتری دارند و باعث ایجاد مزاحمت در بین برخی از صاحبان خانه می شوند.

لوله‌های مسی برای دهه‌ها جزء اصلی صنعت لوله‌کشی بوده است. این نوع لوله لوله کشی می تواند تا 50 سال دوام بیاورد و معمولا در سینک ها، دوش ها، وان ها و سایر وسایل خانه های جدید و قدیمی یافت می شود.

لوله های مسی همچنان در بین لوله کش ها و صاحبان خانه ها محبوب هستند، زیرا در برابر خوردگی مقاوم هستند و برای محافظت از کیفیت آب مناسب هستند.

لوله های PEX یا پلی اتیلن متقاطع نیز به لوله های پلاستیکی مقرون به صرفه ای اشاره دارد که معمولا برای خطوط تامین آب استفاده می شود. مشابه لوله های پی وی سی، از نفوذ زنگ زدگی یا خوردگی به داخل آب جلوگیری می کند.