از پارچه رومبلی مخمل برای دوخت روتختی استفاده می کنند

با مرور مبل های انتخابی در وب سایت مقاله، همه طرح ها را دوست داشتیم. مبل ها و سایر اقلام مرتفع، مدرن هستند و بسیار شبیه مبلمان گران قیمت در خرده فروشان با قیمت بالاتر مانند West Elm، Pottery Barn و CB2 هستند.

این مقاله در قطعات سبک اسکاندیناوی تخصص دارد و با خطوط واضح، بالشتک صندلی پرزدار، پایه های گردویی و تکیه گاه های گرد همسان، مبل سون قطعاً مدرن میانه قرن است.

شکل و پارچه رومبلی مخمل واقعاً به فضای زندگی ما شخصیت و سبک می بخشد. همچنین، پس از چند هفته زندگی با مبل Sven، متوجه شدیم که زیبایی آن چقدر همه کاره است.

رنگی که ما انتخاب کردیم خاموش است، اما متوجه شدیم که به راحتی می‌توانیم آن را با لهجه‌های رنگارنگ جاز کنیم.

یکی از ویژگی هایی که هنگام انتخاب مبل خود به صورت آنلاین دوست داشتیم، «کلوپ اجتماعی مقاله» و هشتگ #OurArticle بود. این شرکت همچنین مبلمان را بر اساس نام و سبک محصول برچسب گذاری می کند.

با استفاده از این ابزارهای آنلاین، توانستیم عکس های برچسب گذاری شده مبل سون را در اینستاگرام با رنگ هایی که مد نظرمان بود، مرور کنیم.

این به ما کمک کرد تا ایده دقیقی از رنگ و سبک اثاثه یا لوازم داخلی داشته باشیم و تصور کنیم که Sven در خانه ما چگونه به نظر می رسد.

قابل درک است که ما نسبت به اینکه مبل سون برای نشستن روی آن چقدر راحت خواهد بود بسیار عصبی بودیم. این اولین باری بود که یک مبل بدون نشستن از قبل روی آن می خریدیم، و از آنجایی که من و شوهرم هر دو قد بلندی داریم، ممکن است یک فاجعه کامل باشد.

خوشبختانه، همانطور که تبلیغ شد، مبل سون عمیق و راحت است بدون اینکه خیلی شلخته باشد. پاها آن را به اندازه ای از روی زمین بلند می کنند که خیلی پایین نباشد و بالش های تقویت کننده به عنوان محافظی برای تکیه گاه های کمی سخت و بلند عمل می کنند.

از نظر زیبایی شناسی، Sven دارای مشخصات پایینی است زیرا بالشتک های پشتی بلند نیستند، که برای فضای کوچک ما عالی است.