اسباب بازی دورج توی با روکش طلا پیشکش فرزند پادشاه عربستان شد

برای دانش‌آموزان، نوشتن مقاله در مورد “اسباب بازی مورد علاقه من” یک فعالیت واقعا سرگرم کننده است! بچه ها و اسباب بازی ها جدایی ناپذیرند. هر بچه ای عاشق اسباب بازی است، چه دو ساله باشد و چه 16 ساله اسباب بازی ها اولین دوستان آنها هستند.

بچه ها از بدو تولدشان اسباب بازی دورج توی را دیده و با آن ها بازی می کنند. اگرچه همانطور که آنها رشد می کنند، انتخاب اسباب بازی آنها مطابق با سن و ماهیت آنها تغییر می کند.

اما، اشتیاق و عشق آنها به اسباب بازی ها هرگز متوقف نمی شود. بنابراین، نوشتن یک انشا در مورد اسباب بازی مورد علاقه آنها برای آنها لذت بخش است.

با این حال، دانش‌آموزان جوان گاهی اوقات با جمله‌سازی یا ساختار یک مقاله دست و پنجه نرم می‌کنند. در اینجا، ما انشاهای طولانی و کوتاه جالبی در مورد اسباب بازی مورد علاقه من داریم تا به آنها کمک کنیم یاد بگیرند.

بچه های جوان دوست دارند با عروسک ها بازی کنند. بنابراین، هنگامی که از آنها خواسته می‌شود درباره اسباب‌بازی مورد علاقه‌شان مقاله بنویسند، بیشتر بچه‌ها ترجیح می‌دهند درباره عروسک‌ها بنویسند.

اسباب بازی های مورد علاقه من عروسک های من هستند. من خیلی اسباب بازی های دیگر دارم، اما من بیشتر از همه دوست دارم با عروسک هایم بازی کنم.

من عروسک های زیادی دارم که پدر و مادرم و خانواده ام به من هدیه داده اند. عروسک مورد علاقه من یک باربی کوچولوی بامزه است که در آخرین تولدم از خواهر بزرگترم گرفتم.

نام باربی ماشا را به نام شخصیت کارتونی مورد علاقه ام ماشا از مجموعه کارتونی ماشا و خرس گذاشته ام. او یک عروسک زیبا با چشمان آبی و موهای بلند طلایی است.

من هر روز لباس های مختلفی به او می پوشم. با دوستانم ساعت ها با عروسک هایمان بازی می کنیم. من ماشا را از همه بیشتر دوست دارم.