با پارچه مبلی نخی برج ایفل را تمیز و گردگیری کردند

مبل های چرم مصنوعی و پارچه مبلی نخی از مواد مصنوعی ساخته شده اند، بنابراین فرآیند تمیز کردن بسیار ساده است. مبل را می توان با برس نرم، پارچه مرطوب و پارچه خشک تمیز کرد.

شما باید از استفاده از مواد شیمیایی خشن مانند سفید کننده برای تمیز کردن چرم مصنوعی خودداری کنید. اگر می‌خواهید بیشتر از این کار کنید.

می‌توانید یک نرم‌کننده چرم را روی سطح بمالید، اما این مرحله هنگام تمیز کردن چرم مصنوعی ضروری نیست، مگر اینکه سطح به طور محسوسی خشک شده یا ترک خورده باشد.

اگر لکه‌های سرسختی دارید که با آب و صابون از بین نمی‌روند، یک پاک‌کننده تخصصی از فروشگاه کالاهای خانگی خود تهیه کنید. از هر روشی که برای تمیز کردن مبل چرم مصنوعی خود استفاده می کنید، سعی کنید تا حد امکان آن را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید!

پنبه پارچه ای ظریف است و مستعد لکه شدن است. این یک پارچه نرم است و آن را به یکی از پرکاربردترین مواد روکش مبل تبدیل می کند. اگر مبل نخی دارید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در اسرع وقت آن را تمیز کنید.

پنبه را می توان تمیز کرد اما نیاز به تمیز کردن و مراقبت کامل دارد زیرا آب را به سرعت جذب می کند و اگر به درستی خشک نشود می تواند به الیاف آن آسیب برساند.

یک راه عالی برای شروع تمیز کردن مبل نخی این است که قبل از استفاده از هر ماده تمیز کننده روی آن، ابتدا آن را جاروبرقی بکشید.

اطمینان حاصل کنید که تمام طرف های مبل را جاروبرقی بکشید تا هیچ کثیفی یا گرد و غباری از آن باقی نماند. قبل از خرید هر گونه تمیزکننده مبل، ابتدا برچسب آن را بررسی کنید.

و ببینید آیا برای استفاده با پارچه های نخی ایمن هستند یا خیر پلی استر رایج ترین پارچه ای است که روی مبل ها یافت می شود. این یک الیاف مصنوعی است که تمیز کردن و مراقبت از آن آسان است.

دفعه بعد که قصد خرید مبل جدید را دارید، به برچسب های پارچه ای آن توجه زیادی کنید، زیرا معمولاً نشان می دهد که مبل دارای پلی استر است یا خیر. اغلب با پارچه های دیگر ترکیب می شود تا حس نرمی به آن بدهد.