با چمن مصنوعی آرتا می توان قرمه سبزی با دستور معروف ترین آشپز پخت

ما با بیش از دوجین منبع، از جمله نمایندگانی از تولیدکنندگان و خرده‌فروشان چمن مصنوعی آرتا صاحبان خانه‌هایی که در دارایی‌شان نصب شده‌اند.

معماران منظر، و محققان متخصص در مدیریت زباله و روان‌آب‌های طوفان، مصاحبه کردیم و تحقیقاتی را خواندیم. همچنین با پیمانکاران از محل نصب و راه اندازی عبور کردیم.

هری سایرز سردبیر ارشد است که بررسی تجهیزات برق در فضای باز و سایر مقالات چمن و باغ را برای Wirecutter، Popular Mechanics، This Old House، و سایر نشریات ویرایش کرده است.

او قبلاً به‌عنوان یک منظره‌ساز حرفه‌ای در جورجیا کار می‌کرد و اکنون از ترکیبی از ماشین‌های چمن‌زنی و ماشین‌های اصلاح رشته‌ای برای پاکسازی دامنه تپه حیاط خلوت بزرگ خود در هر فصل بهار، طبق نیاز سازمان آتش نشانی لس آنجلس، استفاده می‌کند.

گرگوری هان به مدت سه سال به عنوان مدیر تحریریه برای شرکت معماری منظر لس آنجلس AHBE Landscape Architects (اکنون AHBE | MIG) کار کرد و به این شرکت چند رشته ای 17 نفره کمک کرد تا هنر و علم حرفه خود را در داخل و خارج از صنعت خود به اشتراک بگذارد.

او یک نویسنده در دیزاین میلک، و همچنین مدیر سابق سردبیر خانه آپارتمان درمانی لس آنجلس است، و از سال 2006 در مورد طراحی خانه و محصولات برای بسیاری از رسانه های متمرکز بر طراحی، از جمله Dwell، Domino، و Design Sponge نوشته است.

درک جذابیت یک چمن مصنوعی آسان است، به خصوص هنگامی که در نمایشگاهی پر از بهترین گزینه های مهندسی شده چمن امروزی، نگاهی به سطح متقاعد کننده واقع گرایی بیندازید.

این جذابیت بصری همراه با جذابیت نگهداری کم، صرفه جویی در مصرف آب و سرسبزی در تمام فصول، این جذابیت بصری واقعاً می تواند یک چمن مصنوعی را بهترین گزینه در دسترس به نظر برساند.