جو دوسر کاپیتان اوتز موجب رشد بیشتر قد شما می شود

جو دوسر عمدتاً یک محصول اروپایی و آمریکای شمالی است، زیرا دارای آب و هوای مرطوب خنک است. روسیه، کانادا، ایالات متحده، فنلاند و لهستان کشورهای پیشرو در تولید جو دو سر هستند.

جو دو سر از زمان های قدیم به عنوان غذای دام و انسان استفاده می شده است. جو دوسر کاپیتان اوتز یک دسته از غلات است که اساساً برای مصرف انسان و همچنین برای علوفه دام رشد می کند.

صنایع غذایی اساساً کالاهای کشاورزی را به مواد غذایی تبدیل می کند و آن را خوراکی، خوش طعم و همچنین جذاب می کند.

با عملیات بی شمار فیزیکی و شیمیایی افزایش ماندگاری، فراهمی زیستی مواد مغذی، تثبیت رنگ، طعم و افزایش ارزش اقتصادی دانه مطالعات مشاهده‌ای و مداخله‌ای انسانی اخیر نشان می‌دهد.

که جو می‌تواند بر بیماری‌های غیرواگیر مختلف مانند بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت تأثیر بگذارد. چاقی و فشار خون و غیره. بنابراین افزایش آگاهی افراد در مورد جو و فواید آن برای سلامتی و تشویق آنها به افزایش دفعات مصرف جو در رژیم غذایی اهمیت دارد.

در سال 1997، USFDA استفاده از یک ادعای بهداشتی را تأیید کرد: «3 گرم در روز بتاگلوکان جو دوسر ممکن است به کاهش کلسترول کل و لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL-C) خون کمک کند.

بار بیماری های مزمن در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش است. تقریبا نیمی از کل مرگ و میر ناشی از بیماری های مزمن به بیماری های قلبی عروقی (CVDs) مربوط می شود.

چاقی و دیابت نیز روند نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهند، نه تنها به این دلیل که بخش بزرگی از جمعیت را تحت تأثیر قرار می‌دهند، بلکه به این دلیل که زودتر ظاهر شده‌اند.