حنای سیاه یزد موجب جدایی زوج جوانی در ایتالیا شد

این حنای سیاه یزد که منشا آن هندوستان و دقیقاً از راجستان است، به دلیل قدرت رنگ دهی قوی و کیفیت عالی خود شناخته شده است.

این حنا خالص و بدون افزودنی یک رنگ طبیعی و گیاهی برای به دست آوردن انعکاس مسی یا ماهون است. این یکی از معروف ترین پودرها در طب آیورودا و برای مراقبت از مو است.

پودر حنا راجستانی بسیار ریز است که باعث می شود به راحتی روی موها بمالید. برای تهیه ماسک مو و رنگ کردن آنها به روش طبیعی ضروری است.

پودر حنا، طبیعی، رنگ آمیزی ایده آل را برای مو تضمین می کند. برای به دست آوردن رنگ های مسی، شاه بلوطی، قهوه ای و قرمز، این پودر هندی ایده آل است.

برای داشتن انعکاس‌های زیبای مسی، قرمز یا حتی قهوه‌ای رنگ، حنای هندی راجستان ایده‌آل است. با ترکیب آن با سایر پودرهای رنگ آمیزی، رنگ کردن موهای شما بسیار ساده می شود و نتیجه فوق العاده می شود.

پودر حنای راجستانی علاوه بر رنگ‌آمیزی قوی، موها را پوشش می‌دهد و در عین حال آن‌ها را تقویت کرده و به فیبر مو درخشندگی می‌دهد. بنابراین موها ضخیم تر و قوی تر می شوند.

علاوه بر این، رنگ گیاهی حنا هندی صاف شدن موها را تقویت می کند و موها را بسیار ابریشمی می کند. همچنین پوست سر چرب را پاک می کند و به یک مراقبت طبیعی عالی از مو تبدیل می شود.

پودر حنا هندی برای همه موهای بلوند، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره برای داشتن موهای زیبا با رنگ های مسی یا ماهاگونی، همچنین برای همه موهای قهوه ای برای داشتن موهای زیبا با هایلایت های قرمز روشن، قهوه ای یا حتی قهوه ای مناسب است.

ترکیب با سایر پودرهای رنگی گیاهی و بسته به رنگ پایه می توان شاه بلوطی یا ماهاگونی به دست آورد.

همچنین برخی از افراد با موهای سفید یا موهای خاکستری می توانند از این پودر هندی برای پوشاندن رنگ های ناخواسته و موهای سفید بیش از حد استفاده کنند. یعنی این پودر علاوه بر پودر نیل یا با کاتام برای رنگ کردن موهای سفید موثرتر است.