در افریقا از پارچه مبلی لمسه برای عایق کاری سقف استفاده می کنند

با توجه به گستردگی انواع مبل ها و پارچه مبلی لمسه انتخاب بهترین مبل متناسب با خانه شما می تواند خسته کننده باشد. ممکن است طیف وسیعی از راه‌ها برای پوشاندن مبل شما وجود داشته باشد تا جذابیت ظاهری آن را افزایش دهید.

علاوه بر تنظیم تن فضای شما بدون به خطر انداختن راحتی، همچنین باید سبک زندگی شما را تکمیل کند و بتواند در برابر سایش مقاومت کند.

به این ترتیب، پس از در نظر گرفتن ملاحظات رایج مربوط به سبک و ظاهر، اکثر صاحب خانه ها تمایل دارند دو گزینه محبوب را انتخاب کنند.

مبل های پارچه ای و چرمی. در حالی که موادی مانند چرم ممکن است باعث شود منتقدان بر سر زیبایی و ویژگی‌های ذاتی آن اختلاف نظر داشته باشند، مبل‌های پارچه‌ای مدت‌ها پیشرو در صنعت مبلمان بوده‌اند و به انواع دیگر مبل‌ها کمک می‌کنند.

مبل‌های پارچه‌ای از رنگ‌های قابل سفارشی‌سازی گرفته تا ملایم‌ترین لمس‌های آن، اثاثه یا لوازم داخلی برای صاحب خانه‌هایی بوده است که به دنبال افزایش سطح راحتی در فضای زندگی خود هستند.

فاکتورهایی مانند فنر، قاب و بالشتک را کنار بگذاریم، اگر روکش مبلمان به تنهایی معیار راحتی یک مبل را تعیین کند، پارچه های پارچه ای تاج را می گیرند.

مبل‌های پارچه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌هایی با کودکان و حیوانات خانگی، و کسانی که به دنبال آغشته کردن فضای خود به فضای رسمی نیستند، از ظاهر سرد و استحکامی که اغلب توسط سایر جایگزین‌های تولید انبوه ایجاد می‌شود، دوری می‌کنند.

با این حال، حتی اگر فهرست طولانی از مزایای داشتن یک مبل پارچه ای مدرن وجود دارد، تصورات اشتباه متعددی در مورد نوع اثاثه یا لوازم داخلی وجود دارد.

یکی از آنها در مورد دوام مبل های پارچه ای است. از مقاومت در برابر لکه و تلاش لازم برای نگهداری بهینه گرفته تا محرک های آلرژی، بسیاری این سوال را مطرح می کنند که آیا خرید مبل پارچه ای ارزش سرمایه گذاری اولیه در طراحی داخلی خانه آنها را دارد یا خیر.

با این حال، با پیشرفت‌های اخیر، مغازه‌های مبلمان بیشتری مبل‌های پارچه‌ای را می‌فروشند که دارای درمان ضد لکه هستند.

این امر با تولیدکنندگان پارچه مانند AquacleanGroup که از فناوری نوآورانه برای ایجاد درمان های انقلابی پارچه استفاده می کنند، امکان پذیر شده است.