زنی با صابون صورت مجسمه درست کرد

آیا اغلب پوست صورت خود را دارید که بعد از شستن احساس سفت می کنید؟ آیا پس از آن با عجله از مرطوب کننده استفاده می کنید؟ صابون را عوض کن! این ساده تر و بسیار ارزان تر است! تعداد کمی از صابون ها برای صورت مفید هستند.

صابون سورگراس، صابون صورت حلب 20 درصد، غسول یا صابون بدون صابون بهترین (و تنها) متحدان شما هستند که مهم هستند. اما برای نوع پوست خود از کدام صابون استفاده کنید.

صابون Surgras صابونی است که بیشتر “روغن” است زیرا روغن های گیاهی (نارگیل، بادام شیرین و غیره)، کره (اغلب کره شی) یا حتی گلیسیرین گیاهی به آن اضافه می شود.

این “عوامل فوق چربی” هستند که به پوست اجازه می دهند تا محافظت طبیعی خود (به نام فیلم هیدرولیپیدی) را بازیابی کند.

صابون Surgras برای پوست های خشک و مشکل دار برای شستشوی صورت، بدن، دست ها و حتی اندام های خصوصی ایده آل است. تمام خانواده می توانند از آن استفاده کنند.

اما درست است که قیمت بالاتر آن نسبت به صابون معمولی اغلب آن را برای پوست های حساس، خشک یا مشکل دار نگه می دارد.

صابون های سورگراس به طور کلی به دو صورت مایع یا جامد وجود دارند. این شما هستید که انتخاب می کنید چه چیزی برای شما مناسب است، اما توجه داشته باشید که صابون نواری جامد همیشه مقرون به صرفه تر از صابون مایع است.

اگر گواهی ارگانیک داشته باشد، حتی بهتر است. بدون محصولات شیمیایی یا مصنوعی (به هر حال، برای مراقبت و شستشو بی فایده است) صابون سورگراس شما پوست شما را طبیعی می کند!

صابون حلب با 20% گل لور برای شستشوی صورت پوست های خشک و شکننده نیز قابل استفاده است. این صابون به طور طبیعی سرشار از گلیسیرین گیاهی است و به لطف برگ بو اضافه شده در پایان پخت، این صابون 20 درصدی محافظ خوبی برای پوست شما است.

غسول خاک رسی برای شستن پوست و مو است. غسول یا راسول که قرن ها در مراکش استفاده می شود، پوست را متعادل می کند. بدون صابون است و بنابراین برای پوست های مشکل دار ایده آل است.