زنی با چوب گردو در ساری توانست برای خود در جنگل آمازون خانه بسازد

گردو لارو: گردو کلارو که در کالیفرنیا و اورگان رشد می کند، به عنوان پایه در باغ های گردو استفاده می شود. این درختان که در باغ رشد می کنند می توانند منجر به الگوی دانه های نامنظم شوند و گاهی اوقات با شاخه های گردوی انگلیسی پیوند می شوند.

رنگ طلایی مایل به قهوه ای دوست داشتنی به چوب گردو در ساری قلب دارد و کار با ابزار دستی رویایی است. با این حال، نرم است، با رتبه Janka 490 پوند، بنابراین حواستان باشد که چه پروژه‌هایی را برای ساخت با آن انتخاب می‌کنید.

بوترنات بله، باترنات از خانواده گردو است! در حالی که گاهی اوقات به عنوان گردوی سفید یا حتی گردوی فقیر شناخته می شود، اجازه ندهید توهین آمیز شما را فریب دهد.

گردو را می توان تقریباً در هر جایی که چوب سخت داخلی خریداری کردید، از توزیع کنندگان گرفته تا فروشگاه های بزرگ پیدا کرد. آن قهوه ای های شکلاتی عمیق، بنفش های پر جنب و جوش و سبز و طلایی ظریف واقعا دوست داشتنی هستند.

وقتی عمق رنگ را در یک تکه گردو خوب می بینید، می فهمید که چرا مردم این ماده را دوست دارند. اگر از نجاری با ابزار دستی لذت می برید، گردو لذت بخش است. به زیبایی طراحی می کند و تا حد زیادی بخشنده است. همچنین به طور کلی ماشین آلات خوبی دارد.

به نظر می رسد همیشه جادویی در استفاده از اولین لایه پایانی برای هر پروژه وجود دارد، اما روغن کاری گردو هر بار یک منظره الهام بخش است.

گردو یک چوب سخت داخلی ممتاز در نظر گرفته می شود، بنابراین آماده باشید که برای آن برچسب قیمتی بپردازید. در حالی که گردوی اره‌شده استاندارد خیلی گران نیست، هر تخته‌ای که دارای شکل یا بی‌نظمی باشد می‌تواند به سرعت کیف پول شما را تخلیه کند.