زیتون تازه 1401 غذای محبوب کرگدن ها در حیات وحش آفریقا

آیا دوست دارید بین وعده های غذایی چند زیتون تازه 1401 بخورید یا به عنوان پیش غذا؟ این خوب است، زیرا این میوه خوشمزه و معطر، که نزدیک به 500 نوع مختلف از آن وجود دارد.

سرشار از مواد مغذی مفید برای سلامتی است. ادغام آن در رژیم غذایی روزانه (بدون سوء استفاده) به تقویت بدن از سر تا پا کمک می کند.

زیتون به دلیل غنی بودن از ویتامین E، یک آنتی اکسیدان قوی، که از بدن محافظت می کند و ویتامین K1 که در انعقاد خوب خون شرکت می کند، بسیار جالب است. این میوه همچنین به دلیل غنی بودن از آهن، که سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند، و سلنیوم دارد.

زیتون با داشتن 162 کیلو کالری در 100 گرم، یکی از کم کالری ترین تنقلات است بنابراین انتخاب خوبی برای یک سوپاپ است.

اما مراقب باشید، زیتون ها بسیار شور هستند (100 گرم زیتون معادل 81 درصد از مصرف روزانه توصیه شده است)، که می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

بنابراین مصرف زیتون در حد اعتدال توصیه می شود. خوردن منظم زیتون به مبارزه با التهاب کمک می کند زیرا حاوی پلی فنول است. این ترکیب به دلیل قدرت آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد قارچی و ضد میکروبی خود شناخته شده است.

دکتر فرانک لیپمن در سایت آمریکایی Mind Body Green توضیح می دهد که زیتون می تواند استرس اکسیداتیو را در سلول های مغز کاهش دهد و حافظه را بهبود بخشد.

اگر می خواهید از قرنیه خود محافظت کنید، سلامت چشم را حفظ کنید و با چین و چروک مبارزه کنید، زیتون مصرف کنید.

سهم آنها در ویتامین A و E، آنتی اکسیدان های ضروری، به مبارزه با دژنراسیون ماکولا، آب مروارید و گلوکوم کمک می کند و به حفظ انعطاف و انعطاف پذیری پوست کمک می کند.