سطل زباله کابینتی لیمون در هتل ریتز دردسر ساز شد

آیا به دنبال یک سطل زباله کابینتی لیمون کش دار برای آشپزخانه خود هستید؟ از آنجایی که آشپزخانه شما یکی از پربازدیدترین مکان های خانه شما است، باید تلاش کنید تا آن را به راحت ترین مکان نیز تبدیل کنید.

چیزی که واقعاً می تواند به شما در بازسازی آشپزخانه کمک کند، یک کابینت سطل زباله است. این کابینت های سطل زباله آشپزخانه شما را از بوی زباله جلوگیری می کند و همچنین سطل را از دید تماشاچیان و بازدیدکنندگان آشپزخانه شما پنهان می کند.

مانند همه پروژه‌ها یا سرمایه‌گذاری‌ها، زمانی که شروع می‌کنید ممکن است کمی مشکل باشد، بنابراین ما اینجا هستیم تا ایده‌های کابینت سطل زباله و همچنین محصولات عالی را به شما ارائه دهیم.

شما تنها نیستید که می‌خواهید خانه‌تان را به فضایی راحت‌تر تبدیل کنید، پس بیایید با مروری سریع از سطل‌های زباله بیرون‌آور، شروع کنیم.

اکنون، در حالی که همه این سطل ها و کابینت ها جذاب به نظر می رسند، ممکن است هنوز در مورد آنچه که آنها برای آشپزخانه شما ارائه می دهند سردرگم باشید. پاسخ در واقع کاملاً واضح است، اما شاید فقط نیاز به تفکیک کمی داشته باشد.

اول، مزیت آشکار پنهان شدن زباله های شما وجود دارد. مهم نیست چه کسی وارد آشپزخانه شما می شود، در صورت بازدیدکنندگان یا حتی ساکنان، مجبور نیستید منظره ناخوشایند زباله های انباشته شده در گوشه ای را ببینید.

دور نگه داشتن زباله ها از دید شما واقعا به زیبایی ظاهر آشپزخانه شما کمک می کند. همچنین سطل زباله را دور از دسترس نگه می دارد. چه حیوانات خانگی یا کودکان در خانه داشته باشید.

سطل زباله سرنگون شده به احتمال زیاد منظره خارجی نیست، اما خوشایند هم نیست. با یک کابینت سطل زباله بیرون‌کش، حیوانات خانگی شما هرگز به زباله‌ها دسترسی نخواهند داشت.

و فرزندان شما نیز با مشکل مواجه خواهند شد. تا زمانی که از کابینت بیرون‌کش استفاده می‌کنند، علاقه‌ای به سرنگونی قوطی ندارند. اوه، همچنین، وقتی قوطی را در کابینت قرار می‌دهید، خودتان به‌طور تصادفی واژگون نمی‌شوید یا روی آن می‌چرخید.