سویا برزیل بندر امام با روکش طلا غذا ملکه عربستان است

ایزوفلاون های سویا برزیل بندر امام اغلب به عنوان استروژن های ضعیف نامیده می شوند و بسته به شرایط خاص، می توانند به عنوان آگونیست، آگونیست جزئی یا آنتاگونیست برای استروژن های درون زا و بیگانه استروژن ها در گیرنده های استروژن عمل کنند.

با این حال، آنها به ویژه قوی نیستند و فعالیت بر اساس غلظت بافت، نوع سلول، نوع گیرنده هورمونی و مرحله تمایز متفاوت است.

علاوه بر فعالیت گیرنده استروژن، ایزوفلاون ها همچنین ممکن است با مهار آروماتاز، هیدروکسی استروئید دهیدروژناز و استروئید α ردوکتاز، و با تغییر نسبت متابولیت های استرادیول، با متابولیسم استروئید تداخل کنند.

ایزوفلاون های سویا نیز ممکن است به عنوان آنتی اکسیدان عمل کنند. مهارکننده های پروتئازها، تیروزین کینازها و توپوایزومرازها. القاء کننده.

چنین فعالیت هایی مزایای بالقوه ای دارند اگر در بدن اتفاق بیفتند. هنگام پیش‌بینی قدرت in vivo از سیستم‌های in vitro، احتیاط لازم است.

سیستم‌های آزمایشگاهی برای بررسی روابط ساختار فعالیت و مکانیسم‌های اعمال ایزوفلاون ارزشمند هستند، اما آزمایش‌های آزمایشگاهی از غلظت‌های جنیستئین استفاده کرده‌اند که ممکن است.

پنج برابر بیشتر از غلظت‌های اوج مشاهده شده در سرم انسانی باشد، که 95 درصد آن به صورت مزدوج گلوکورونید رخ می‌دهد.

مطالعات حیوانی همچنین به برون یابی دقیق به دلیل نحوه قرار گرفتن در معرض، تفاوت های بین گونه ای در متابولیسم و مقایسه مرحله رشد که در آن مواجهه رخ می دهد، نیاز دارد.

Retha R. Newbold، زیست شناس ناظر تحقیقاتی در NIEHS، به خوبی از این عوامل آگاه است. نگرانی در مورد اثرات جنستئین بر تولید مثل و رشد تا حدی به دلیل تحقیقات گسترده او در موش است. نیوبولد معتقد است که احتیاط لازم است.