شال گردن مردانه با نخ طلا برای پسر ملکه الیزابت بافته شد

شال گردن مردانه بیش از 2000 سال است که در کمد لباس مردانه بوده اند و ارتش های جهان از آنها به عنوان نشان درجه و تعیین واحد استفاده می کنند.

از جنگجویان سفالی چین گرفته تا واحدهای نظامی بیابانی امروزی، ما شاهد استفاده از روسری هستیم زیرا در آب و هوای نامساعد ارزشی ایجاد می کنند.

به عکس‌های بزرگ‌ترین هوانوردان یا سربازان نظامی جهان که در نبرد بولج می‌جنگند، نگاه کنید، تعداد زیادی روسری و یک مرد دخترانه را در معرض دید خواهید دید.

یک روسری پشمی ضخیم می تواند گردن شما را در یک صبح سرد ویسکانسین گرم نگه دارد یا یک روسری کتان سبک می تواند هنگام عبور از صحرا از گردن شما در برابر آفتاب و شن محافظت کند.

استعداد – روسری ها می توانند یک عنصر قوی از استایل اضافه کنند، به خصوص زمانی که آنها رنگ را به یک لباس در غیر این صورت ملایم معرفی کنند.

تا زمانی که عملکرد آن به خطر نیفتد، کمتر کسی حتی یک تکه ترمه با رنگ روشن را که کت زغالی و کلاه ساعت یک بانکدار را درخشان می کند، زیر سوال می برد.

با این حال، در نقش های کمتر کاربردی مانند پوشیدن روسری سبک در داخل خانه به جای کراوات، مردی که این کار را انجام می دهد باید در سبک شخصی خود بسیار راحت باشد.

اصطلاحات زیادی وجود دارد روسری باندانا، روسری سر، روسری مربع، روسری دایره ای، روسری لاغر و غیره. بیایید آن را ساده نگه داریم. شما می خواهید روسری هایتان مستطیلی باشد و از موادی ساخته شده باشد که با نیازهای شما مطابقت دارد.

جنس روسری ها معمولاً از پشم، ترمه، آنگورا، پنبه، کتان، ابریشم، مواد مصنوعی یا ترکیبی ساخته می شوند. بافت بسیار مهم است زیرا روسری های حجیم ساخته شده از نخ های ضخیم نیاز به گره های ساده دارند و چندان کاربردی نیستند.