صابون گل سیتو بادام موجب پیری صورت می شود

خواص ضد التهابی برای پوست های حساس و به راحتی تحریک می شود. آنها خارش و لکه های قرمز را کاهش می دهند.

بنابراین می توان از صابون گل سیتو بادام برای خشک ترین پوست استفاده کرد. در این صابون شیر و روغن بادام شیرین را برای تقویت این اعمال ترکیب کرده ام.

اما همچنین به این دلیل که در صابون ها، روغن بادام شیرین یک کف مرطوب، سبک، بسیار نرم و بسیار ریز ایجاد می کند. من همچنین کره شی مغذی و روغن زیتون را اضافه کردم که برای پوست های حساس نیز عالی است.

من ترجیح دادم مقدار کمی روغن نارگیل به آن اضافه کنم تا بدون اینکه صابون خیلی ماده شوینده باشد، کف به اندازه کافی داشته باشد.

من همچنین کره کاکائو را به دستور غذا اضافه کردم، همچنین یک عامل محافظ اما همچنین یک عامل سفت کننده برای صابونی که ماندگاری بیشتری دارد.

من هیچ عطر و لوازم ضروری اضافه نکردم، بنابراین می تواند برای کل خانواده، از جمله کوچکترها، مناسب باشد. زیرا اگر شیر بادام در رژیم غذایی نوزادان به صورت صابون توصیه نشود، منع مصرفی ندارد.

بنابراین این صابونی است که می توانم به خواهرزاده ها و خواهرزاده های کوچکم تقدیم کنم.

صابونی است که مثلا بعد از پاک کردن آرایش روی صورت نیز قابل استفاده است. من تصمیم گرفتم شیرم را با پودر بادام درست کنم زیرا مخلوط کن آنقدر قوی ندارم که بتوان بادام کامل را مخلوط کرد.

بنابراین من به سادگی 50 گرم بادام آسیاب شده را در 250 گرم آب غیر معدنی به مدت 10 دقیقه دم کردم. و سپس آماده شده را قبل از قرار دادن آن در فریزر به مدت 2 ساعت فیلتر کردم تا گرانیتای شیر درست شود.

استفاده از تکه های یخ شیر هنگام اضافه کردن نوشابه از بالا رفتن بیش از حد دما جلوگیری می کند و تا حد امکان کیفیت شیر ​​را حفظ می کند.