صادر کردن کلوچه سنتی مازندران به آفریقا ممنوع شد

کلمه انگلیسی کوکی و کلوچه سنتی مازندران از کلمه هلندی گرفته شده است که توسط مهاجران هلندی از نیو آمستردام به ایالات متحده آورده شده است. این اصطلاحی است که در آمریکای شمالی برای اشاره به انواع بیسکویت های خشک استفاده می شود.

در سایر کشورهای انگلیسی زبان از کلمه بیسکویت استفاده می شود. در زبان فرانسه، کلمه کوکی به طور کلی به نوع بسیار خاصی از کوکی های شکلاتی تراشه ای اطلاق می شود.

در انگلیسی کوکی شکلاتی چیپسی یا گاهی اوقات دیگر کوکی های مشابه نامیده می شود. قفسه چوبی نورانی با تعداد زیادی ظروف شیشه ای حاوی کوکی ها برای فروش، در نزدیکی خیابان کامیناریمون دوری، آساکوسا.

در کبک، اصطلاحات ترجیحی عبارتند از “کوکی با چیپس شکلاتی” و “کوکی با چیپس شکلاتی” این نوع کیک به صورت جداگانه در نانوایی ها یا در جعبه های فروشگاه مواد غذایی و در مناطق وسیع فروخته می شود.

کلوچه صنعتی از نظر بافت متفاوت است، بیشتر شبیه یک بیسکویت شیرینی خشک است که به راحتی خرد می شود. «خانه‌ساز» عموماً نرم‌تر و نرم‌تر است.

به طور خاص، انواع دسرها بستنی، میلک شیک، چیزکیک و غیره و سایر شیرینی‌هایی که طعم کوکی را دارند، وجود دارد که به چیپس خمیر کوکی اشاره شد.

بسیاری از برندها خمیر شیرینی آماده و به شکل پودر را به بازار عرضه می کنند.این کوکی در سال 1938 توسط آشپزهای آمریکایی روث گریوز ویکفیلد و سو بریدز اختراع شد.

آنها این دستور غذا را در زمان مالکیت Toll House Inn در ویتمن، ماساچوست توسعه دادند. در آن زمان، Toll House Inn یک رستوران محبوب برای پخت و پز خانگی بود.

اغلب به اشتباه گفته می شود که این دو آشپز به طور تصادفی بیسکویت را اختراع کردند و انتظار داشتند تکه های شکلات ذوب شوند، اما در عوض کوکی شکلاتی را ایجاد کردند.

در واقع، ویکفیلد ادعا کرد که کوکی را عمدا اختراع کرده است. او گفت: «ما یک کلوچه با بستنی سرو کرده بودیم. به نظر می رسید همه آن را دوست داشتند.

اما من سعی می کردم چیز متفاوتی به آنها بدهم. من در نهایت کوکی Toll House را اختراع کردم. » 3. او تکه های برش خورده شکلات نیمه شیرین نستله را به یک کوکی اضافه کرد.