فرش 12 متری بزرگمهر که مانند قالیچه سلیمان شب ها پرواز می کند

قبل از نصب فرش 12 متری بزرگمهر در خانه یا آپارتمان خود، مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید. با این کار متوجه خواهید شد که چه انتظاری دارید. با توجه به لکه ها و کمتر قابل کنترل نسبت به یک کف نرم، فرش نرم و گرم است.

علاوه بر این، دیگر حساسیت زا نیست. تولیدکنندگان فرش روز به روز آن را بهبود می بخشند تا فناوری های متناسب با خواسته های مصرف کننده ایجاد کنند. فهرست جامعی از مزایا و معایب فرش را کشف کنید!

موکت به خانه شما سبک می بخشد و با دکوراسیون دلخواه شما مطابقت دارد. چه بخواهید فضایی مدرن ایجاد کنید و چه ظاهری آرام و گرم تر داشته باشید، فرش بی عیب و نقص است.

درست است که پوشش هایی مانند چوب یا مواد طبیعی در حال حاضر بسیار محبوب هستند. از طرفی نرمی و عایق بودن فرش آن را منحصر به فرد کرده است. فرش با پرز کوتاه یا بلند، طرح دار یا رنگی: حتماً چیزی را که به دنبالش هستید، خواهید یافت.

آیا تا به حال متوجه شده اید که پس از مدتی راه رفتن روی کاشی تراورتن یا بتن، پاهایتان درد می کند؟ سطوح سخت فقط به همین دلیل شناخته می شوند! آنها هیچ انعطافی در زیر پا ارائه نمی دهند.

برعکس، فرش زیر پا بسیار نرم است. علاوه بر این، به لطف انعطاف پذیری و میرایی خود ضربه ها را جذب می کند.این فرش عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

در واقع، مطالعه ای که توسط دانشکده مهندسی انستیتوی فناوری جورجیا انجام شده است نشان می دهد که هر چه فرش ضخیم تر باشد، عایق بیشتری دارد.

بنابراین، فرش می تواند از دست دادن گرما در ماه های سرد سال را کاهش دهد. بنابراین، این امکان را به شما می دهد که با تعویض کفپوش، میزان قبض برق خود را کاهش دهید.