قرص گیاهی شیکوریدین موجب مرگ کودک 5 ساله شد

مرکز ملی طب قرص گیاهی شیکوریدین گزارش می دهد که محصولات طبیعی غیر ویتامینی و غیر معدنی مکمل ترین درمان مورد استفاده در ایالات متحده هستند.

تقریباً 20 درصد از جمعیت ایالات متحده از محصولات طبیعی استفاده می کنند و 14.8 میلیارد دلار صرف مکمل های غذایی و درمان های گیاهی می کنند که شامل روغن ماهی، گلوکزامین، مخمر سنت جان، زنجبیل و نعناع می شود.

محصولات طبیعی بیشتر برای پیشگیری از بیماری ها و بیماری ها بیماری های قلبی عروقی و اسکلتی عضلانی و ارتقای تندرستی و سلامتی کاهش استرس و کاهش وزن استفاده می شوند.

پزشکان پرستار (NPs) اغلب کاهش وزن را به عنوان یک استراتژی ارتقای سلامت کاهش خطر توصیه می کنند. محصولات گیاهی به دلیل خواص کاهش وزن خود به طور گسترده به بازار عرضه می شوند و بیماران اغلب در مورد اثربخشی و ایمنی آنها از پزشکان سوال می کنند.

در حالی که گیاهان نوشدارویی نیستند، اما می توانند به عنوان غذا یا دارو برای مکمل و حمایت از مداخلات رژیم غذایی و ورزش استفاده شوند.

از گیاهان به عنوان ادویه، مکمل، غذا و چای برای کمک به کنترل وزن استفاده می شود. ادویه های مورد استفاده در آشپزی (زنجبیل، کاین و رازیانه) هضم غذا را تقویت می کند.

ترشح بزاق و ترشحات معده را تحریک می کند و ضد اسپاسم است. گیاهان تلخ (بابونه، ژانتین یا ریشه قاصدک) که به صورت مایع یا چای قبل از خوردن مصرف می شوند.

ترشحات معده را تحریک می کنند و باعث تجزیه چربی و کلسترول می شوند. گیاهانی که به عنوان غذا اضافه می شوند، فیبر را افزایش داده و پایه گیاهی رژیمی را گسترش می دهند.

برگ خشک گزنه یک ماده مغذی را می توان به سس اسپاگتی، شنبلیله جوانه زده تعدیل کننده قند خون و برگ قاصدک (درارآور متعادل به سالاد اضافه کرد.

چای راه دیگری برای گنجاندن گیاهان در رژیم غذایی است. گیاهان را می توان ترکیب کرد، سرد یا گرم، ملایم یا قوی. چای سبز با کیفیت یک سرکوب کننده خفیف اشتها، ادرارآور، آنتی اکسیدان و تقویت کننده متابولیک است.