لوله و اتصالات فولادی موجب مرگ بهترین بازیکن فوتبال در آمریکا شد

به دلیل ویژگی های اصلی فولاد ضد زنگ: جوش پذیری، مقاومت در برابر خوردگی، عملکرد پرداخت، مقاومت در برابر حرارت و غیره، اتصالات لوله فولادی ضد زنگ مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند.

اتصالات لوله و اتصالات فولادی ضد زنگ هنوز می توانند خواص فیزیکی و مکانیکی عالی خود را در دماهای بالا حفظ کنند اتصالات لوله فولادی ضد زنگ متعلق به نوعی اتصالات لوله است.

با توجه به روش اتصال، می توان آن را به چهار دسته تقسیم کرد: اتصالات لوله فولادی ضد زنگ سوکت، اتصالات لوله فولادی ضد زنگ رزوه ای، اتصالات لوله فولادی ضد زنگ فلنج دار و اتصالات لوله فولادی ضد زنگ جوش داده شده.

زانوهای فولادی ضد زنگ در جایی که اتصالات لوله چرخانده می شوند استفاده می شود. فلنج ها برای اتصال لوله ها و لوله ها به یکدیگر، متصل به انتهای لوله، لوله های سه طرفه فولادی ضد زنگ در جایی که سه لوله به هم می رسند استفاده می شود.

لوله های چهار طرفه فولادی ضد زنگ در جایی که چهار لوله به هم می رسند استفاده می شود. کاهنده های فولادی ضد زنگ برای اتصال دو لوله با قطرهای مختلف استفاده می شود.

اتصالات لوله فولادی ضد زنگ را می توان با رنگ یا فلزات مقاوم در برابر اکسیداسیون (به عنوان مثال، روی، نیکل و کروم) برای اطمینان از سطح فولاد کربن آبکاری کرد.

اما همانطور که مردم می دانند، این محافظ فقط یک لایه نازک است. اگر لایه محافظ آسیب ببیند، فولاد زیر شروع به خوردگی می کند و در برابر محیط های خورنده ضعیف مانند هوا، بخار، آب و اسید، قلیایی، نمک و سایر محیط های خورنده شیمیایی مقاوم است.

اتصالات لوله فولادی ضد زنگ بیشتر در مخازن تحت فشار و صنایع شیمیایی استفاده می شود. کارخانه تجهیزات پالایشگاه نفت عمومی تقاضای زیادی دارد.