محموله ی عجیبی از ست مبل و میز ناهار خوری به نقاط مختلف جهان صادر شد

تولیدکنندگان معمولا ست مبل و میز ناهار خوری خود را با عباراتی مانند «چوب سخت خشک شده در کوره» و «گواهی FSC» به بازار عرضه می‌کنند که نامی برای چوب‌هایی است که از جنگل‌هایی با مدیریت مسئولانه تهیه می‌شود.

اما Joshua Siegel از BSC Furniture به ما گفت که عملاً تمام مبلمان چوبی تجاری ساخته شده در داخل از چوب خشک شده در کوره استفاده می کنند.

جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران  با کمترین هزینه به شما خدمات ارائه میکند.

«خشک کردن در کوره روش استانداردی است که برای حذف تمام رطوبت برای جلوگیری از تاب برداشتن چوب انجام می شود… من نمی توانم شرکت واحدی را نام ببرم.

سیگل گفت: از چوب خشک شده در کوره استفاده نمی کند. همین امر در مورد چوب دارای گواهی FSC و VOC کم نیز صدق می کند.

آنها صرفاً واژه‌هایی هستند. همه ما بالاتر از یک محدوده قیمت مشخص، مبل‌هایی با منبع FSC، کم VOC و خشک‌شده در کوره تولید می‌کنیم.»

مبل

برای خرید عسلی مبل به رنگ آن دقت کنید تا با مبل هماهنگ باشد.

محکم‌ترین و گران‌ترین قاب‌ها با استفاده از تکنیک سنتی و سخت‌کوش نازک کاری و تنون ساخته می‌شوند که قطعات چوب را با زبانه‌های دقیق روت‌شده (تنون‌ها) که در سوراخ‌ها قرار می‌گیرند به هم متصل می‌کنند.

تنها بهترین و گران‌ترین مبل‌ها (مانند مبل‌های مدرنیکا) به این روش ساخته می‌شوند و به سختی می‌توانید مبل‌هایی با قیمت کمتر از 2000 دلار پیدا کنید.

من نمی توانم یک شرکت را نام ببرم که از چوب خشک شده در کوره استفاده نکند.

حراج مبل یافت آباد یک موقیعت عالی برای خرید.

همین امر در مورد چوب دارای گواهی FSC و VOC کم نیز صدق می کند. آن‌ها فقط کلمات رایج هستند.»

به احتمال زیاد مبل هایی با قیمت متوسط را خواهید یافت که با استفاده از ترکیبی از چسب، پیچ، رولپلاک و منگنه با اضافه کردن بلوک های گوشه و قطعات چوب اضافی به عنوان بیمه نامه در برابر لرزش در جای خود پیچ شده اند.

سیگل توصیه می کند که به دنبال منگنه های 1¾ اینچی برای تقویت سازه باشید، اگرچه هشدار می دهد که منگنه های زیاد می تواند نشانه ای از کاردستی نامرغوب باشد و با آسیب رساندن به چوب، استحکام قاب را تضعیف کند.

حتی فروشندگان ماهر نیز ممکن است نوع منگنه های مورد استفاده در یک مبل خاص را ندانند، و تولیدکنندگان ممکن است این موارد را فاش نکنند.

 

  • منابع:
    1. Sofa Buying Advice From the People Who Design and Make Them
  • تبلیغات: 
  1. کاپشن بچه گانه چرمی که در کوه پرواز کرد
  2. سارقان کاپشن چرم بچه گانه چرمی دستگیر شدند
  3. مطالبی در مورد جوراب و طرح ساده آن در بین افراد
  4. گوشواره‌ها نماد هویت فرهنگی هستند