مردی با فروش میوه خشک در ترکیه میلیاردر شد

میوه های خشک هزاران سال است که در دریای مدیترانه و خاورمیانه مصرف می شود. خرما یکی از اولین میوه های خشکی است که خورده شد.

میوه خشک در ترکیه با حذف آب موجود در آن، یا با تأثیر نور خورشید و یا با استفاده از دستگاه خاصی به نام آب‌گیری به دست می‌آیند. همانطور که آب میوه در طول خشک شدن تبخیر می شود، قندهای طبیعی موجود در آن غلیظ می شوند.

با خوردن میوه های خشک می توانید طعم شیرینی را به روز خود اضافه کنید. میوه های خشک رایج عبارتند از کشمش، خرما، آلو خشک (آلو خشک)، انجیر، زردآلو و هلو. میوه هایی مانند انبه، آناناس و انواع توت ها نیز به صورت خشک شده هستند.

اما اغلب حاوی قند اضافه شده هستند. اگرچه میوه های خشک را می توان به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل مصرف کرد، اما باید مراقب بود، زیرا می توانند به دندان ها بچسبند و باعث پوسیدگی دندان شوند.

بهتر است میوه های خشک را همراه با غذا میل کنید تا از چسبیدن آنها به دندان جلوگیری کنید. همچنین می توانید پس از خوردن آن دندان های خود را مسواک بزنید.

متخصصان تغذیه می توانند از افراد در مراحل مختلف زندگی مانند زنان باردار و سالمندان حمایت کنند. جلسات مشاوره با متخصص تغذیه همچنین می تواند به شما در پیشگیری و درمان مشکلات سلامتی مانند دیابت و بیماری قلبی کمک کند.

متخصص تغذیه بر اساس سبک زندگی و اهدافتان به شما توصیه های شخصی می کند. همین امروز با یک متخصص تغذیه تماس بگیرید!

برخی از میوه ها به طور طبیعی خشک هستند و فواید آنها اغلب نادیده گرفته می شود، مانند آجیل (مخصوصا گردو) و فندق، در حالی که برخی دیگر باید کم آب شوند: زردآلو، توت فرنگی، انگور یا حتی موز. هر کدام طعم میوه اصلی خود را حفظ می کند … و غلیظ تر.