مردی که در لوله پلی اتیلن همدان زندگی میکرد ثروتمند ترین مرد جهان شد

لوله پلی اتیلن همدان و لوله‌کشی‌ها به طور سنتی به انتقال‌های لوله‌ای اطلاق می‌شوند که برای انتقال سیالات در فواصل طولانی و کوتاه در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی، تجاری و مسکونی از انتقال گاز تا فاضلاب استفاده می‌شوند.

اما اصطلاح لوله در تنظیمات معماری نیز معنای ساختاری دارد، جایی که این کلمه برای کاربردهایی به عنوان نرده و ستون، یا در تنظیمات ساخت و ساز، جایی که لوله ممکن است.

برای ایجاد تیرهای علامت، ستون های ضربه گیر یا برای نصب به عنوان لوله پوشش استفاده شود، کاربرد دارد. بخشی از چالش درک لوله و لوله‌کشی به این واقعیت مربوط می‌شود.

نام‌گذاری مورد استفاده برای توصیف محصولات مختلف گاهی اوقات می‌تواند در بین تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان همپوشانی داشته باشد و ناسازگار باشد.

به عنوان مثال، لوله به طور کلی به عنوان یک محصول سفت و سخت در نظر گرفته می شود که با اندازه اسمی و ضخامت دیوار مشخص می شود.

در حالی که لوله ها عمدتاً با ابعاد بیرونی واقعی و ضخامت دیواره آن مشخص می شوند و اغلب انعطاف پذیر یا خم شونده هستند. در برخی موارد، لوله می تواند به عنوان یک محصول مورد استفاده برای انتقال یک سیال یا گاز در نظر گرفته شود.

در حالی که در زمینه های دیگر، کلمه لوله ممکن است بیشتر مفهوم ساختاری آن را داشته باشد. و در جایی که لوله معمولاً در طول های مستقیم فروخته می شود، لوله ها را می توان در سیم پیچ هایی با طول بلند نیز عرضه کرد.

لوله از مواد مختلفی مانند فلز یا پلاستیک با فرآیندهای مختلفی مانند جوشکاری یا ریخته گری تولید می شود. لوله برای مدت طولانی برای ابعاد و بر اساس نوع صنعت استاندارد شده است.