پسری با لباس ژیمناستیک پسرانه بچه گانه به عروسی خواهرش رفت

ژیمناست‌ها و لباس ژیمناستیک پسرانه بچه گانه یک تکه تنگ و کشدار می‌پوشند. ممکن است برای کلاس باله یک شلوار شلواری و شلوار شلواری بپوشید.

اسکیت‌بازان، بالرین‌ها، آکروبات‌ها، ابرقهرمانان، مربیان ایروبیک، و سایر مجریان و ورزشکاران، همگی لباس‌های کوتاه می‌پوشند.

همچنین ژیمناست‌ها برای حفظ سلامت مو و پوست خود در حین انجام حرکات و حرکات ورزشی در زمین ناهموار سالن بدنسازی از سربند و مچ‌بند استفاده می‌کنند.

لئوتاردها در رنگ ها و سبک های مختلفی وجود دارند. رایج ترین رنگ ها برای ژیمناست های زن سیاه، سفید و قرمز است. برای ژیمناست های مرد، این رنگ ها اغلب با آبی، زرد، سبز یا نارنجی ترکیب می شوند.

لئوتاردها می توانند اسپندکس، پلی استر، پنبه یا ترکیبی از مواد باشند. با این حال، آنها نباید هیچ گونه نخ یا سوراخ گشادی داشته باشند که بتواند لباس را گیر کند.

ژیمناست‌های زن معمولاً قبل از شروع کلاس‌ها در جلسات گرم کردن، شلوارک زیر کتانی خود می‌پوشند. این شورت باید آنقدر گشاد باشد که راحت حرکت کند اما نه آنقدر گشاد که پوست را نمایان کند.

ژیمناست‌های مرد نیز معمولاً شلوارک می‌پوشند، اگرچه اگر بخواهند ماهیچه‌های خود را به رخ بکشند، ممکن است کتانی باشند. هم دختران و هم پسران اغلب با لباس‌های خود جوراب می‌پوشند تا هنگام انجام حرکات خطرناک از نیشگون گرفتن آسیب‌دیدگی جلوگیری کنند.

برخی از کاربران در توییتر همچنین خاطرنشان کردند که ژیمناست‌ها به دلایل ایمنی لباس‌های کوتاه می‌پوشند – به عنوان مثال، لباس‌هایشان به تجهیزات گیر نمی‌کند.

همچنین اجازه می دهد مربیان و داوران خطوط روی بدن خود را ببینند. علاوه بر این، لباس های گشاد ممکن است روی دستگاه گیر کنند.شما باید یک لباس مجلسی تنگ، ساق شلواری و یک پیراهن متناسب بپوشید.

بسته به نوع رقص، برخی از رقصندگان یونیتارد، کتانی با جوراب شلواری و دامن نیز می پوشند. اگر لباس مناسب بپوشید، مربی شما می‌تواند فرم شما را بررسی کرده و هر گونه خطا را اصلاح کند.