پیاز قرمز بناب در جنگل آمازون کاشت و برداشت می شود

بسیار تصفیه‌شده‌تر و شیرین‌تر از پیازهای دیگر، پیاز قرمز بناب ماده‌ای عالی برای آوردن طعم و بافت به پیش غذای مورد علاقه ما است! در این مقاله، بهترین نکات ما را برای انتخاب آن، حفظ آن و ادغام آن در دستور العمل های روزانه خود کشف کنید!

پیاز قرمز گیاهی است علفی و متعلق به خانواده آماریلیداسه. بسیار کمیاب تر از پیازهای زرد و سفید، با رنگ ارغوانی روشن و طعم بسیار نرم و شیرین آن متمایز می شود.

پیاز قرمز رنگ آن را مدیون سیانیدین، رنگدانه طبیعی است که در بین هزار پیاز قابل تشخیص است. گاهی اوقات به عنوان یک سبزی به خودی خود خورده می شود.

همچنین چاشنی انتخابی برای آوردن طعمی بی نظیر از اصالت به ظروف است، از ساده ترین تا پیچیده ترین! طعم شیرین و پر بدن آن برای تهیه دستور العمل های خام ایده آل است، زیرا این پیاز، کاملاً بر خلاف پیازهای دیگر، هنگام پختن طعم خود را از دست می دهد!

پیاز قرمز با کمتر از 45 کیلو کالری در 100 گرم، یکی از مواد کم کالری است که حداکثر طعم را به آشپزخانه می آورد! بنابراین جایگاه خود را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و متعادل دارد.

کربوهیدرات و لیپید کمی دارد، به ویژه سرشار از آب و ریزمغذی‌ها است. علاوه بر این، محتوای ریز مغذی با کیفیت آن از سایر پیازها بیشتر است! سرشار از ویتامین های A، B و C و همچنین گوگرد است.

علاوه بر این، پیاز قرمز به ویژه به دلیل غنی بودن از فیبر غذایی و آنتی اکسیدان‌هایی که به سلامت گوارش و محافظت از بدن در برابر اثرات استرس اکسیداتیو کمک می‌کند، مشهور است.

پیاز قرمز را نیز مانند پیازهای دیگر می‌توان برای مدت طولانی و به راحتی نگهداری کرد. در حالت ایده آل، باید در جای خشک و خنک، دور از گرما و رطوبت نگهداری شود!