پیدا شدن پتو ژله ای نوزاد در هتل پرزیدنت ویلسون دردسر ساز شد

ممکن است در نگاه اول متوجه عکس رایج نوزاد تازه متولد شده ای که والدین می گیرند نباشید. با این حال، وقتی دو عکس در شبکه های اجتماعی از نوزادان تازه متولد شده را کنار هم قرار دهید، احتمالاً متوجه یک شباهت آشکار خواهید شد پتوهای نوزاد.

به احتمال زیاد، هر دو پتو ژله ای نوزاد سفید، با راه راه های آبی و صورتی آشنا هستند. این فقط چیزی نیست که در عکس‌های این عصر جدید فناوری رایج است شما همان چیزی را در نوزادان تازه متولد شده 50 سال پیش خواهید یافت! آیا این یک توطئه بزرگ است؟

ترکیب راه راه های صورتی و آبی این کتانی را از نظر جنسیت خنثی می کند، بنابراین نیازی به تعویض نیست این پتوها اغلب ارزانتر از نمونه های طرح دار خود هستند.

به دلیل محبوبیت آنها، شناسایی آنها برای پرستاران و پزشکان در بین ملحفه هایشان آسان تر است. منشاء این پتوی دریافتی در واقع نسبتاً ساده است.

همه اینها توسط یک شرکت عرضه کننده کتانی بهداشتی به نام Medline، واقع در Mundelein، ایلینویز، و به طور دقیق توسط A.L. Mills آغاز شد.

کار اصلی او ساخت پیش بند قصابی بود و در نهایت همین امر باعث شد که او لباس جراحی بسازد. از آنجایی که زایمان زنان در بیمارستان به جای اینکه در خانه رایج تر شد.

پارچه ضخیم و ضخیم که بیمارستان ها از آن به عنوان پتوی کودک استفاده می کردند، نیاز به ارتقای جذابی داشت. اینجا جایی بود که میلز وارد شد.

او روی ترکیب سفید، صورتی و آبی تصمیم گرفت زیرا ساده بود، بنابراین از تمرکز واقعی رویداد (کودک) کم نمی کرد، و همچنین پتوی دریافت کننده را از نظر جنسیت خنثی نگه می داشت تا پتو بتواند همه کاره باقی بماند. .

و نیت او در پشت این طرح بسیار مورد توجه قرار گرفت. مدلاین هر سال تقریباً 1.5 میلیون از این طرح را که پتوی کودل آپ نامیده می شود به فروش می رساند.