چسب حرارتی اکلیلی را می توان به عنوان شکلات در سفره هفت سین گذاشت

چسب ذوب داغ، که بیشتر به عنوان چسب حرارتی اکلیلی داغ شناخته می شود، چسبی است که برای اکثر صنعتگران استفاده می شود، اما در تعداد زیادی از سرگرمی های مختلف بسیار مفید است.

در اینجا چند ایده و توصیه وجود دارد که ممکن است چسب حرارتی را به چسب مورد علاقه جدید شما تبدیل کند. میله های چسب در رنگ های متنوعی موجود هستند.

حتی پر زرق و برق و درخشان در تاریکی همچنین چسب هایی با درجه حرارت پایین و بالا وجود دارد که نسخه با دمای بالا چسبندگی قوی تری ایجاد می کند.

تفنگ‌های چسب حرارتی با دمای دوگانه در دسترس هستند که به شما امکان می‌دهند دما را برای هر نوع چسب چسب تغییر دهید. وقتی عجله دارید، صبر کردن برای خشک شدن چسب حرارتی می تواند بسیار خسته کننده باشد.

برای خنک شدن فوری آن، یک قوطی هوای فشرده بردارید، آن را وارونه کنید و محل تازه چسبیده شده را اسپری کنید. اسپری که از قوطی خارج می شود.

چسب را سرد می کند و در عرض چند ثانیه آن را جامد می کند. مواظب باشید دست یا هر چیزی که نباید سرد شود اسپری نکنید، زیرا ممکن است پوست شما را بسوزاند.

اگر نیاز به تنظیم مجدد یک ناحیه با چسب گرم دارید، می توانید از تفنگ حرارتی برای گرم کردن مجدد چسب و تغییر مکان آن استفاده کنید.

چسب ذوب داغ، که بیشتر به عنوان چسب داغ شناخته می شود، چسبی است که برای اکثر صنعتگران استفاده می شود، اما در تعداد زیادی از سرگرمی های مختلف بسیار مفید است.

در اینجا چند ایده و توصیه وجود دارد که ممکن است چسب حرارتی را به چسب مورد علاقه جدید شما تبدیل کند.میله های چسب در رنگ های متنوعی موجود هستند.

حتی پر زرق و برق و درخشان در تاریکی همچنین چسب هایی با درجه حرارت پایین و بالا وجود دارد که نسخه با دمای بالا چسبندگی قوی تری ایجاد می کند.