کشف شلوار جین زنانه ال سی وایکیکی در غاری مربوط به انسان های اولیه

استایل های شلوار جین زنانه ال سی وایکیکی دائما در حال تغییر هستند، و در حالی که بسیاری از ما بر اساس ترندها زندگی نمی کنیم و نمی میریم، در مورد ظاهر و ظاهر شما باید گفت.

خوشبختانه، در حال حاضر شبح های شگفت انگیز زیادی برای آزمایش وجود دارد. مگ گالاگر، استایلیست شخصی می‌گوید چه از شلوار جین تنگ استفاده کنید.

یا نه، «روند جین حجم‌دار است». 14 سال گذشته تحت سلطه شلوار جین لاغر بود…اما سبک اکنون به سمت پاهای صاف، پاهای گشاد، شلوارهای جین و شلوار جین سایز بزرگ رفته است.

بهترین شلوار جین زنانه امروزی در طیف گسترده‌ای از سایه‌های چند منظوره موجود است، بنابراین می‌توانید به راحتی ترندی را پیدا کنید که شکل شما را برجسته می‌کند و تناسبی که باعث می‌شود بخواهید با شلوار جین خود زندگی کنید.

چه ریزنقش، باریک، منحنی یا قد بلند باشید، برای همه و هر موقعیتی یک سبک وجود دارد. ما با آرایشگران از ساحلی به ساحل دیگر صحبت کردیم تا بینش آنها را در مورد بهترین جفت بعدی شما بدست آوریم.

یکی از پر سر و صداترین نام های لباس جین امروزی، جین مادر ساخته شده در لس آنجلس – که در سال 2010 راه اندازی شد – یکی از گسترده ترین انتخاب های سبک و مناسب را دارد.

دور و بر. میشل مک کول، استایلیست شخصی مجلل مستقر در نیویورک، می گوید: «این شلوار جین راه خوبی برای فرو بردن انگشت پای شما در ساق پای صاف است در حالی که هنوز در منطقه راحتی خود هستید.

شست‌وشوی سبک‌تر برای ظاهر در روز تازه به نظر می‌رسد، و می‌توان آن‌ها را با یک کفش کتانی یا کفش کتانی خنک ست کرد.این جفت از خرده‌فروش اخلاقی Everlane را به‌عنوان برداشتی ظریف از شلوار جین مادری در نظر بگیرید.