کشف لباسشویی سامسونگ ۷ کیلویی در اعماق جنگل آمازون

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ ۷ کیلویی ممتاز سامسونگ الکترونیکس همچنان از سراسر جهان مورد تحسین قرار می‌گیرند. 2018 کدام؟ جوایز اخیراً سامسونگ الکترونیکس را به عنوان برند پیشرو لوازم خانگی بزرگ برای طیف وسیعی از لوازم خانگی خود معرفی کرده است.

این جایزه به‌عنوان جدیدترین جایزه در رشته‌ای از رسانه‌ها و شناخته‌شده‌های صنعت از سراسر جهان برای فناوری QuickDrive™ سامسونگ و دستگاه‌های FlexWash™ دریافت می‌شود.

اما راه حل های لباسشویی سامسونگ که صنعت و مصرف کنندگان را مجذوب خود کرده است چیست؟ تقاضا برای لوازم خانگی ممتاز در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

موفقیت سامسونگ در این زمینه رو به رشد به دلیل توانایی آن در ایجاد راه‌حل‌های لباسشویی ساده و در عین حال خلاقانه است که بر اساس نیازهای مصرف‌کننده و با قدرت اینترنت اشیا و هوش مصنوعی تقویت شده است.

لباسشویی

در صنعتی که مدت‌هاست تحت سلطه راه‌حل‌های مرسوم است، فناوری مخرب سامسونگ فرآیند شستشوی لباس‌ها را آنطور که می‌شناسیم دوباره تعریف می‌کند.

با راحتی که عملکرد را به خطر نمی اندازد، اولویت اصلی مصرف کنندگان در هنگام انتخاب لوازم خانگی است، سامسونگ به لطف ویژگی های کلیدی دو واشر پیشرفته خود سرعت QuickDrive™ و انعطاف پذیری FlexWash™، جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است.

اگرچه روش های شستشو در طول زمان به طور قابل توجهی تغییر کرده و در سراسر صنعت بهبود یافته است، این آخرین راه حل های لباسشویی گواهی بر تاریخچه نوآوری سامسونگ است و تعریف عملکرد شستشو را بازنویسی می کند.

فناوری QuickDrive™ یک چرخه کامل شستشو را در نیمی از زمان ماشین‌های معمولی*، با تمام مراقبت، عملکرد و دوام پارچه که کاربران ارزش قائل هستند، فراهم می‌کند.

این فناوری بی‌رقیب با صرفه‌جویی در زمان ارزشمند مصرف‌کنندگان برای انجام کارهای بیشتری که دوست دارند، سبک زندگی مصرف‌کنندگان مدرن را برآورده می‌کند. جایگاه آن به عنوان یک نوآوری پیشرو در لباسشویی توسط جوایز نوآوری CES امسال مورد ستایش قرار گرفت.