کیف مارک آلفا را می توان برای درست کردن بالشت استفاده کرد

آیا نمی گوییم که بخشی از وجودمان، حتی تمام زندگی مان را در کیف مارک آلفا خود حمل می کنیم؟ حتی یک مرد می خواست در مورد آن کتابی بنویسد.

کیف دستی، به صورت یک شیء میل، لوکس، حاوی اسرار کوچک و صمیمیت ما، اکسسوری مدی که با توجه به مجموعه‌ها، لباس‌ها یا فصل‌ها تغییر می‌کند اما هرگز ما را رها نمی‌کند… مثل وفادارترین همراهمان!

چه جدیدترین “itbag” Balenciaga باشد یا یک چرم مصنوعی از Monoprix، در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم باید در آنجا قرار دهید تا پاسخ همه (یا تقریباً) همه موقعیت ها را بیابید؟

اول از همه، یک توصیه کوچک: کیف خود را در کیت ها تقسیم کنید! اگر همه چیز را به صورت فله در آن قرار دهید، یک گیره بزرگ به سرعت غیرقابل کنترل می شود!

بنابراین برای پیدا کردن راه خود، روی کیت شرط بندی کنید: کیت زیبایی، کیت لوازم ضروری، کیت گیک… این به شما بستگی دارد. و سپس اگر دوست دارید کیف خود را با توجه به لباس خود تغییر دهید.

فقط باید جیب های خود را از یک کیف به کیف دیگر منتقل کنید. حتی جیب‌های مسطح کوچکی دارد که می‌توانید گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی، بیمه سلامت، گروه خونی و حتی بلیط اتوبوس یا مترو و بلیت‌های ما را در آن قرار دهید!

ایده آل در جیب های اختصاصی و اگر کیف جیب ندارد، در کیت لوازم ضروری وقتی تلفن همراهتان زنگ می زند، 2 دقیقه به دنبال آن نمی گردید و سپس تماس را از دست می دهید.

وقتی کمی نم نم باران شروع به باریدن کرد مدت ناامیدانه به دنبال کلیدهای خود نمی‌مانید… اگر هنوز در حالت دفتر خاطرات کاغذی هستیم.

فقط می‌توانیم دفتر خاطرات شخصی‌سازی شده را توصیه کنیم که به شما امکان می‌دهد قبیله کوچک خود را پیش روی خود داشته باشید.