کیف مارک باربری که در غروب خورشید رنگش عوض می شود

کیف‌پول‌ها کیف‌های کوچکی هستند که برای حمل لوازم آرایش زنانه ساخته می‌شوند، پول، کتاب و کیف مارک باربری مجلل آن‌ها می‌تواند دختران را در کلاژ، دانشگاه و جامعه زنان جذاب‌تر و شیک‌تر کند و نقشی تعیین‌کننده در تلاش آن‌ها برای مد روز داشته باشد.

گرایش ها و منحصر به فرد به نظر رسیدن در مقایسه با دوستان خود و حفظ استانداردهای خود، بنابراین، هر خانمی می خواهد گران ترین کیف یا کیف دستی را بخرد تا ظاهر خود را مدرن تر کند.

جنبه دیگر خرید کیف پول یا کیف دستی حمل اشیاء مختلف مانند کرم های زیبایی است. ، شانه ها و عینک های آنها و سایر موارد مورد استفاده روزانه، در این مقاله قصد داریم به گران ترین کیف پول های دنیا بپردازیم.

این یک محصول نروژی است که محبوب ترین برند کیف دستی در جهان است. آنها محصولات خود را چندین سال پیش در سال 2001 عرضه کردند.

گرانترین کیف آنها با بیش از 35 الماس کوچک ساخته شده است که این کیف را کمیاب می دانند و به همین دلیل بازخورد عالی و موفقی را از مشتریان خود از جهان دریافت کردند.

این یک نام تجاری محبوب و ایتالیک است و این شرکت در حال ساخت بسیاری از مارک های مد برای مردان و زنان است. این برند در سال 1913 به وجود آمد و در حال حاضر بسیاری از محصولات معروف مانند جواهرات، پوشاک و لوازم آرایشی را تولید می کند.

این کیف ها از چرم کمیاب ساخته شده اند که به همین دلیل در گران ترین کیف پول ها قرار گرفته اند این برند متعلق به ژنو است و دفتر اصلی خود را در امارات تاسیس کرده اند.

کیف‌های زنانه آن‌ها در دنیا بسیار محبوب است 1001 شب، محصول محبوب آنها بود و قیمت آن بسیار بالا و بیش از 3.7 میلیون دلار بود. این کیف ارزشمندترین کیف سال 2010 بود.

اساساً یک خانه مد متعلق به کشور زیبای فرانسه است و این برند در حال ساخت بسیاری از محصولات مرتبط با مد محبوب است که در تمام دنیا شناخته شده است.