رنگهای ساختمانی بدون بو را می توان برای درمان بیماری پسوریازیس استفاده کرد

وضعیت رنگهای ساختمانی بدون بو و پوشش‌ها تأثیر ماندگاری بر بازدیدکنندگان و ساکنان می‌گذارد که چگونه یک مرکز تجاری یا سازمانی مدیریت می‌شود. لایه برداری یا پوسته پوسته شدن رنگ ها و پوشش ها این تصور را ایجاد می کند.

اما تاثیر رنگ ها و پوشش ها بر عملیات بسیار فراتر از ظاهر است. آنها عناصر کلیدی در حفاظت از سازه ها و اجزای ساختمان هستند.

اگر بخش های تعمیر و نگهداری و مهندسی آنها را به درستی نگهداری نکنند یا اگر رنگ یا پوشش اشتباه اعمال شود، خرابی سیستم ها و اجزای ساختمان رخ می دهد و عمر مفید آنها را کوتاه می کند.

پیشرفت در تکنولوژی ساخت و شیمی منجر به تعداد تقریبا نامحدودی از گزینه ها برای رنگ و پوشش شده است که یک نعمت و نفرین است. طیف وسیعی از گزینه ها به مدیران اجازه می دهد تا ویژگی های یک رنگ یا پوشش را با نیازهای برنامه مطابقت دهند.

با این حال، گستره گزینه‌ها نیز شانس انتخاب یک محصول نامناسب توسط مدیر را افزایش می‌دهد، محصولی که محافظت مناسب یا طولانی‌ترین عمر خدمات را ارائه نمی‌دهد.

تشدید کننده مشکل انتخاب، محدوده قیمت محصولات مشابهی است. در حالی که رنگ یا پوشش با کمترین هزینه ممکن است معامله‌ای به نظر برسد، اما ممکن است عمر مفیدی داشته باشد که تنها نصف طول عمر یک محصول با قیمت بالاتر است.

با وجود نیروی کار که 70 درصد یا بیشتر از کل هزینه را در پروژه های مربوط به استفاده از رنگ ها و پوشش ها تشکیل می دهد، کم هزینه ترین محصول معمولاً بالاترین هزینه چرخه عمر را دارد.

با وجود همه گزینه های موجود و مشکلات بی شمار، مدیران چگونه مناسب ترین رنگ یا پوشش را برای کاربرد خود انتخاب می کنند؟ مدیران می توانند در مراحل اولیه برنامه ریزی پروژه از چندین استراتژی استفاده کنند که شانس آنها را برای موفقیت در برنامه افزایش می دهد.